[Show all top banners]

_____
Replies to this thread:

More by _____
What people are reading
Subscribers
Subscribers
[Total Subscribers 1]

Rahuldai
:: Subscribe
Back to: Kurakani General Refresh page to view new replies
 "Thopa thopa pani le samudra bancha"
[VIEWED 6165 TIMES]
SAVE! for ease of future access.
Posted on 01-19-10 12:27 PM     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 

I am not supporter of "Rajtantra". neither that of Maobadis. While analyzing some person/system/thoughts I go by pros and cons not by family name of the person or by the his/her political affinity.
At present time people are trying to blame others for their present situation, some are trying  to prove they are the indigenous people. I do not have  sentimental feelings towards any "family names", culture, language or religion ( I don't believe in religion at all) but since people are aggressively fighting for the imaginary rights I thought it is useful to post some positive, some real life situation which is different then theoretical claim that ppl are making here in sajha.

Today I choose to post about a very controversial person in Nepali history, We all are aware of his negative actions but what about his positive actions? please read following. This posting is not directed towards anyone.
_________________

नेपाल राष्ट्र ब्यांक राजा महेन्द्रको अवधारणा हो । राष्ट्रियता
सम्वर्द्धन गर्ने अभियानसँग त्यो जोडिएर आएको थियो । उनी नेपालमा नेपाली
मुद्रा नै चल्नुपर्छ भन्ने चाहन्थे । त्यसलाई मूर्त रूप दिन सरदार
गुञ्जमान सिंहलाई प्रयोग गरे । त्यसपूर्व नेपाल ब्यांकमार्फत त्यो कोसिस
भएको थियो । तर, पूरा हुन सकेन । त्यसैले बेग्लै ब्यांक खोलेर त्यो अभियान
पूरा गर्ने सोच आयो । त्यसको म निमित्त पात्र मात्र हुँ ।

चार
वर्ष अर्थसचिव भएर काम गरेँ । त्यसबीचमा एक वर्ष अमेरकिा, क्यानाडाजस्ता
विभिन्न मुलुकहरूमा उनीहरूले गरेको आर्थिक प्रशासनका विविध पक्षहरूबारे
अध्ययन गर्न गएँ । त्यहाँबाट प्राप्त उपलब्धिहरू नेपालको आर्थिक प्रणालीको
सुधारमा उपयोग गर्ने हौसला बोकेर विसं २०१२ असारतिर नेपाल फकेर्ं ।
अच्ाम्म ! विदेश जाँदा र र्फकंदासम्म अर्थसचिव नै थिएँ । तर, स्वदेश
फर्किएको भोलिपल्ट जगेडामा राखिएको जानकारी पाएँ ।


स्वदेश फर्किएको दुई-तीन साता नबित्दै तत्कालीन अर्थ-परामर्शदाता सिंहले
आफ्नो यट्खास्िथत घरमा बोलाए र एउटा सामान्य खालको धर्के कपी थमाइदिए,
जसमा ब्यांक स्थापनासम्बन्धी मस्यौदा कोरएिको थियो । सिंहले त्यसबेला मलाई
भनेको वाक्यांश यस्तो थियो, "राजा महेन्द्रले नेपाल राष्ट्र ब्यांकको
नामले केन्द्रीय ब्यांक स्थापना गर्ने निर्णय गरबिक्सेको छ, यसमा
ब्यांकसम्बन्धी ऐनको मस्यौदा छ । यदि स्वीकार्य छ भने गभर्नर पदमा
तपाईंलाई नियुक्त गरनिेछ ।" मैले असहमति जनाउनुपर्ने  देखिनँ ।


सरदार साहेबको अर्को प्रश्न थियो, "कसरी अगाडि बढ्ने ?" मैले तीन प्रस्ताव
राखँे । पहिलो- भारत, अस्ट्रेलिया, क्यानाडा आदि मुलुकहरूका केन्द्रीय
ब्यांकका ऐन अध्ययन गरी मस्यौदालाई परमिार्जन गर्ने । दोस्रो- नेपाल
राष्ट्र ब्यांक स्थापनासम्बन्धी कार्य प्रारम्भ गर्ने । र, तेस्रो- यी
दुवै काम स्ाम्पादन गर्न मलाई 'अफिसर अन स्पेसल ड्युटी'मा नियुक्त गरी
आवश्यक कार्यकक्ष र केही सहकर्मी उपलब्ध गराउने ।


मेरा प्रस्तावहरू स्वीकृत भए र केही दिनपछि नै अर्थ मन्त्रालयको बुइँगल
कोठामा काम पनि सुरु भयो । ऐन परमिार्जनका लागि अर्थ मन्त्रालयमा कार्यरत
असिस्टेन्ट सेक्रेटरी विष्णुप्रसाद धिताललाई काजमा मगाएँ र सार्वजनिक
विज्ञापनबाट दुई उम्मेदवार विश्वनाथ उपाध्याय -केही महिना काम गरेपछि
कानुनी क्षेत्रमा विशेष अभिरुचि भएको भन्दै कानुन सेवातिर लागे र
कालान्तरमा देशको प्रधानन्यायाधीशसम्म भए) र गोविन्दप्रसाद लोहनीलाई
अफिसरमा चयन गरँे । प्रारम्भिक काम, खास गरी लेखा प्रणालीको तर्जुमा गर्न
नेपाल ब्यांक लिमिटेडबाट रामराज तुलाधरलाई झिकाएँ ।


केही मुलुकका केन्द्रीय ब्यांकका ऐनहरू अध्ययन गरी अझ बढी स्पष्ट हुन
मुम्बईमा ब्यांक अफ इन्डियाका उच्च पदाधिकारीहरूसँग मन्त्रणा गरेँ ।
त्यसपछि ०१२ साउनतिर 'नेपाल राष्ट्र ब्यांक गठन गर्नका निम्ति बनेको ऐन'
तर्जुमा गरी सरदार साहेबसमक्ष पेस गरेँ । नौलो विषय हुँदा कानुन
मन्त्रालयमा केही महिना मस्यौदा अड्कियो र अर्थशास्त्रका प्रोफेसर
रत्नबहादुर विष्टले कानुन सचिव पद सम्हालेपछि मस्यौदा केही कानुनी
परमिार्जनसहित लालमोहरका लागि पठाइयो । यसरी ०१२ कात्तिक १८ गते नेपाल
राष्ट्र ब्यांक ऐन जारी भयो ।


ऐनको प्रस्तावनामै उल्लेख गरयिो, 'नेपाली नोट निष्कासनको सुप्रबन्ध गर्न,
नेपाली मुद्रा अधिराज्यभर चलनचल्तीमा ल्याउन, नेपाली मुद्राको विनिमय दरमा
स्िथरता कायम राख्न, विकासका निम्ति पुँजीलाई गतिशील बनाई ठूला
उद्योगधन्दालाई प्रोत्साहन दिन र नेपालमा ब्यांक प्रथाको विकास गर्न नेपाल
राष्ट्र ब्यांकको स्थापना गरएिको छ ।' तर, मुख्य रूपमा राजा
महेन्द्रद्वारा मलाई दुईवटा 'म्यान्डेट' दिइएको थियो, नेपालभर िनेपाली
मुद्रा प्रचलनमा ल्याउने र नेपाली रुपियाँ तथा भारतीय रुपियाँको सटही दरमा
स्िथरता ल्याउने ।


अन्य देशमा ब्यांकहरूको अनुगमनका निम्ति केन्द्रीय ब्यांक स्थापना भएको
पाइन्छ । तर, हामीकहाँ भने मुलुकभर िनेपाली रुपियाँ प्रचलनमा ल्याउनु नै
यसको मुख्य उद्देश्य थियो ।


हालको विशालबजार भवन सामुन्नेको एउटा घर भाडामा लिएर केन्द्रीय कार्यालय
स्थापना गरयिो । ब्यांकिङ् कारोबारका लागि मुलुकी खाना र कौसी तोषाखाना
उपलब्ध भयो । नोट विभागका लागि केन्द्रीय कार्यालय सामुन्नेको अर्को घर
भाडामा लियौँ । ०१३ वैशाख १४ गते राजा महेन्द्रले नेपाल राष्ट्र ब्यांकको
विधिवत् उद्घाटन गरे । ब्यांक स्थापनाको करबि एक वर्षभित्रै कलात्मक र
व्यावहारकि ढाँचाका नयाँ नोट निष्कासित गर्‍यौँ ।


अमूर्त र अस्वाभाविक किसिमका नोट छापिरहेको अवस्थामा पशुपतिनाथ,
गृह्येश्वरीजस्ता सांस्कृतिक धरोहर दर्शाउने कलात्मक  नोट छपाउन सुरु
गर्‍यौँ । साथसाथै, विदेशी मुद्रामा पनि अब हामी स्वतन्त्र हुने भयौँ ।
भारतको रजिर्भ ब्यांकसँग मात्र निर्भर हुनुपर्ने अवस्था अन्त्य भयो ।
कस्तोसम्म अवस्था थियो भने राजा त्रिभुवनको औषधोपचारका लागि पनि भारतीय
रजिर्भ ब्यांकसँग गुहारएिको थियो । कमसेकम अबदेखि त्यस्तो निर्भरता अन्त्य
हुने भयो । हामीले भारतीय रजिर्भ ब्यांकका अतिरत्तिm बेलायत, संयुक्त
राज्य अमेरकिा, जापानलगायतका केन्द्रीय तथा वाणिज्य ब्यांकहरूमा खाता
खोल्यौँ । त्यसपछि, जो कोही नेपाली नागरकिलाई विदेशी मुद्रा चाहिएमा
पाउन्डमा हाम्रो खातामा जम्मा गरििदने र सो बराबरको नेरु हाम्रा
शाखाहरूबाट उपलब्ध गराउने व्यवस्था सुरु भयो । यो नेपालको ब्यांकिङ्
इतिहासमा साह्रै ठूलो सफलता हो ।


मानिसहरू राख्दा पनि ज्यादै विचार पुर्‍याएका थियौँ । सबै जना नयाँ थिए ।
म भर्खरै बेलायत-अमेरकिातिर बसेर आएकाले त्यताकै केही सिको गर्ने प्रयास
गरेको थिएँ । हरेक शाखामा टिनको एउटा ट्यांकीजस्तो बनाएर पानीको व्यवस्था
गरएिको थियो । त्यसबाट कमसे कम पानी माग्ने अवस्थाको अन्त्य हुन्छ भन्ने
मेरो सोच थियो । जागिर खान अयोग्य भनिने मानिसहरूलाई जागिरको व्यवस्था
गरििदए । यसरी नयाँनयाँ प्रयोग गर्न खोजेको थिएँ । तर, समयक्रममा मैले
प्रयोगमा ल्याएका ती कामलाई निरन्तरता दिइएन ।
Source: http://www.ekantipur.com/nepal/news/news-detail.php?news_id=669


Last edited: 19-Jan-10 08:59 PM
Last edited: 20-Jan-10 06:43 PM

 
Posted on 01-19-10 6:56 PM     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 

We all know ppl always complain about recruitment of Nepalese in British army but we forget that how this recruitment helped the people. Yes WWI and WWII lots of Nepalis were killed, that is unfortunate but it happened not only to the Nepalese ppl but also to the ppl around the world, from India, Africa and other poor countries from where ppl were recruited.

One article about the positive side of this recruitment.

















कथा गोर्खा भर्तिको

राजेश चाम्लिङ राई


 


करिब
दुई हप्ता पोखरा बृटिश गोर्खा सैनिक क्यापभित्र पसेर निस्कँदा उनको
आँखाभरि आँसु थियो । बृटिश गोरखा सैनिक बन्ने मीठो सपना अन्तिम अवस्थामा
तुहिएपछि छोराको आँखाबाट झरेेको आँसु देख्दा अभिभावकको पनि आँसु रोकिएन ।
आँखाभरि आँसु भएपनि आफूसँगै असफल भएर बाहिरिएका साथीहरूसँग हाँस्ने
प्रयत्न गरिरहेका 'झण्डैको बृटिश सेना' १९ वषर्ीय भुवन राई र उनका
अविभावकको पीडामा अरूले पनि आसु थाम्न सकेनन् । अनि त्यहाँ उपस्थित ५०/६०
जनाको समूह एउटा शोकसभा जस्तो भयो । मङ्सिर २६ गतेको त्यो दिन उनीसँगै
बृटिश सेनामा भर्ति हुन छनौट चरणको अन्तिम अवस्थामा पुगे पनि अङ्कको
आधारमा अरूभन्दा पछि परेपछि १०७ जना युवाहरू क्याम्पबाट बाहिरिँदै थिए ।


पोखराको के.आई.सिँह पुल नजिकै रहेको 'क्याम्प गेट'
बाहिर प्रत्येक वर्ष यसरी नै सयौँ युवाहरूले आसु बगाउँछन् । भने करिव तीन
सय जना युवाहरू सम्पन्न भविश्य सुनिश्चित गर्दै बृटिश सेना तथा सिङ्गापुर
प्रहरीमा भर्ति हुन्छन् । २००७ सालको क्रान्तिका नेतृत्वकर्तामध्ये एक डा.
के. आई सिँहको स्मरण गर्दै नामाकरण गरिएको पुल छेवैमा बग्ने यी युवाहरूको
आँसुले कुनै उल्लेख्य इतिहास त निर्माण गर्दैन तर दुई शताब्दीभन्दा लामो
'आँसुको इतिहास'सँग भने अवश्य जोड्छ ।


भर्तिको सुरूवात


हो, बेलाबेला बन्द गरिनु पर्ने चर्चासमेत चल्ने गरेको
गोरखा भर्तिले लाखौँ नेपालीहरूको आँसुको इतिहास बोकेको छ । यद्यपि
सुरूवातमा आˆनो छोरा भर्ति हुन जाँदा आँसु बगाउने अविभावकहरू अचेल भर्ति
नहुँदा आँसु बगाउँछन् । जसरी छोरालाई भर्ति हुन हौसला दिन महँगो मूल्य
तिरेर पोखराको एक गेष्टहाउसमा बसेका अविभावकहरूले आँसु बगाए । भर्ति
चाहनेहरू यतिसम्म लागि पर्छन कि अनेकौँ पटक प्रयास गर्दा पनि असफल भएपछि
अध्ययन छाडेर जीवन वर्वाद गर्ने युवाहरू पनि थुप्रै भेटिन्छन् ।


गोरखा भर्तिकोे नाममा नेपालीहरूलाई बृटिश सेनामा
कहिलेदेखि लिन सुरू गरिएको यकिन मिति छैन । यद्वपी इष्ट इण्डिया कम्पनी
भनिने भारतका तत्कालीन अङ्ग्रेज सेना र नेपालबीचको युद्वमा नेपालका हार
भएपछि सन् १८१५ मा गठन गरिएको तीन पल्टनमध्ये एक गोर्खाली रहेको विद्वान
डा. हर्क गुरूङले एक पुस्तकमा उल्लेख गर्नुभएको छ । उक्त पल्टन युद्वबन्दी
बनाइएका नेपालका सेनाहरूलाई मिलाएर निर्माण गरिएको थियो । यसमा नेपाल
सरकारको स्वीकृति लिईएको थिएन । गुरूङका अनुसार अत्याधुनिक हातहतियारले
सुसज्जित अङ्ग्रेज सेनासँग लड्दा नेपाली पक्षले देखाएको अदम्य साहसबाट
प्रभावित भएर अङ्ग्रेज सरकारले पटक पटक भर्तिका लागि नेपाललाई आग्रह गरेको
थियो तर नेपाली सेनामा अङ्ग्रेजहरूले दख्खल गर्ने शङ्काले नेपालले मानेको
थिएन ।


नेपाली राजनीतिमा राणाहरू हाबी भएर सन् १८८६ पछि भने
वीरशमसेर सत्तामा आएपछि गोर्खा रेजिमेन्टको नाममा १० वटा पल्टन खडा गरिएको
थियो । तत्कालीन अङ्ग्रेज सरकारले भर्तिको सुुरूवातमा नेपालका गुरूङ र मगर
जातिका युवाहरूलाई मात्र लिने गरेका थिए । भर्ति लिन सुरू गरेको करिव ८०
वर्षपछि राई र लिम्बुलाई लिन थालिएको थियो भने त्यसको १० वर्षपछि
सुनुवारलाई पनि लिन थालिएको र सुनुवारहरू लिन थालिएको १० वर्ष पछि तामाङ
तथा नेवारलाई भर्ति लिन थालिएको तथा विश्व युद्धकालमा ठूलो सङ्ख्यामा
क्षेत्रीहरू पनि भर्ति गरिएको डा. गुरूङले एक पुस्तकमा उल्लेख गरेका छन् ।
अङ्ग्रेज सेनासँग युद्व लड्दा नेतृत्व गर्ने जातिलाई छाडेर निश्चित
जातिलाई मात्र छानीछानी किन भर्ति गरियो ? यसको ठोस उत्तर त कसैसँग नहोला
तर यस्तै प्रावधानको कारण जात ढाँटेर भर्ति हुनेको सङ्ख्या पनि निक्कै
ठूलो हुनेगरेको इतिहासकार डा. सुरेन्द्र के.सी.ले गोर्खा सैनिकबारे लेखेको
पुस्तकमा उल्लेख गरेका छन् ।


डा. के.सी.का अनुसार एकपटकको भर्तीमा नेपाल दरवारबाट
पठाइएका २११ जनामध्ये ५० जनालाई योग्य ठहर्‍याइएको थियो । बाँकीमध्ये
थुप्रैलाई जातको कारण नै अस्वीकृत गरिएको थियो । हाल सबै जातिलाई समान
रूपमा भर्ति गरिने छनौट प्रक्रियामा सामेलहुनेहरू बताउँछन् । यद्यपि भर्ति
हुनेको ठूलो सङ्ख्या तिनै जातीहरूका हुने गरेको छ ।


'लाहुरे' भनिने गोर्खा भर्ति अभियान नेपाली शासकहरूको
'कुटनीतिक मुद्दा' थियो । भर्तिको नाममा हजारौँको सङ्ख्यामा नेपालीहरू
भर्ति भएपछि अङ्ग्रेज सरकारबाट नेपालका प्रधानमन्त्री -तत्कालीन श्री ३)
ले सदासयता मात्र पाउँदैन थिए, उनको ब्यक्तिगत बैङ्क खातामा वाषिर्क २०
लाख रूपैयाँ रोयल्टीसमेत उपलब्ध हुन्थ्यो । जुन सन १९७० को दशक पछि बन्द
गरिएको डा.के.सी.ले गोरखा सैनिकसम्बन्धी आˆनो पुस्तकमा उल्लेख गरेका छन्
तर डा. गुरूङले त्यो बन्द गरिएको आधिकारिक जानकारी कहिँ कतै नभेटिएको
उल्लेख गरेका छन् ।


चन्द्रशमशेरको पालामा आइपुग्दा गाउँगाउँमा भर्ती जानको
लागि उर्दी नै जारी गर्न थालिएको थियो । तालुकदार भनिने तत्कालीन समयका
गाऊँका प्रशासकहरूलाई निश्चित कोटा तोकेर 'केटाहरू भर्ति गराउन' अनिवार्य
गरिएको थियो । गल्लावालाले विशेषगरी गुरूङ, मगर, राई र लिम्बु समुदायका
युवाहरूलाई छानीछानी भर्ति गराउन लान्थे । 'गल्ला आऊँदा आमाबाबुले आˆनो
छोराहरू लुकाएर राख्थे रेÛ" अवकाशप्राप्त बृटिश सेना महेन्द्र सिहँ राई
भन्नुहुन्छ 'पहिलो विश्वयुद्वको समयमा भर्ति भएका हजारौँ युवाहरू
नफर्किएको हुनाले आमाबाबु कोहि पनि छोरालाई भर्ति पठाऊन मान्दैन थिए ।
त्यतिबेला भर्ति जानु भनेको मृत्युपत्रमा हस्ताक्षर गर्नु जस्तै थियो ।"
डा. गुरूङले उल्लेख गरे अनुसार पहिलो र दोस्रो विश्वयुद्वसम्म करिव दुई
लाख नेपालीहरू भर्ति गरिएको थियो । त्यसबेला नेपालका गाऊँगाऊँबाट युवाहरू
भेला गरेर भारतको घुमपहाड -दार्जीलिङ) र गोरखपुरबाट भर्ति गरिन्थ्यो ।
आधिकारिक रूपमा नेपालबाटै भर्ति सुुरू गरिएको विक्रम संवत २००९ बाट मात्रै
हो ।


युद्वकालीन समयमा लाखौँको सङ्ख्यामा भर्ति गरिए पनि हाल
वर्षेनि करिव तीन सयको सङ्ख्यामा मात्र भर्ना लिने गरिन्छ । दोस्रो
विश्वयुद्वताका १० रेजिमेन्टसम्मको सङ्ख्यामा भर्ति गरिएको नेपालीहरूको
सङ्ख्या सन् १९७० देखि घटाउन थालेर हाल दुई रेजिमेन्टमा झारिएको छ । त्यसो
त अचेल न पहिले जस्तो भर्ति हुन सजिलो छ, न त ज्यान नै त्यति धेरै जोखिममा
छ । एकाध घट्नामा ज्यान जाने तथा अङ्गभङ्ग हुने भए पनि विश्वयुद्वको जस्तो
गुमनाम नै बन्नु पर्ने स्थिति अहिले छैन । यद्यपि अफगानिस्तान मोर्चामा
खटेका करिव आधा दर्जन गोर्खा सिपाही हाल हातखुट्टा गुमाएर बसिरहेको विदामा
नेपाल आउने सहकर्मी बताउँछन् ।


केहि जोखिम भए पनि भर्ति भएपछि प्राप्त हुने बलियो
आर्थिक सेवा सुविधा उपलब्ध हुनाले बृटिश गोर्खा सेनामा भर्ति हुनका लागि
हजारौँको सङ्ख्यामा निवेदन पर्छ । पूर्वाञ्चलको लागि धरान र पश्चिमाञ्चलको
लागि पोखरामा क्षेत्रीय छनौट गरिने भर्तिको लागि गरी यसपटक पूर्वाञ्चल
क्षेत्रमा मात्र करिब पाँच हजारजनाको आवेदन परेको छनौट प्रक्रियामा सामेल
भएको एक भूतपूर्व बृटिश गोर्खा सेनाले बताउनु भयो । तिनीहरूमध्ये ३४६ जना
केन्द्रीय छनौटका लागि छानिएका थिए । जसमा १६८ जना भर्ति हुन सफल भए भने
उत्तिकै सङ्ख्यामा समेल भएका पश्चिम क्षेत्रबाट पनि त्यहि सङ्ख्याका
युवाहरू भर्ति भए ।


थोरै सङ्ख्या त्यो पनि विदेशी सेनामा भर्ति हुन यति
लालायित हुनमा मुख्यतः भर्ति भएपछि प्राप्त हुने सुनिश्चित आर्थिक भविश्य
नै प्रमुख कारण हो । बहालवाल एक बृटिश सेनाका अनुसार अहिले भर्ति हुनासाथ
प्रत्येकले मासिक ७५० पाउण्ड स्टर्लिङ -नेपाली रूपियाँ करिव ९० हजार)
पाऊँछन् । सञ्चयकोष तथा तालिम अवधि सकिए पछि पाउने अन्य सुविधा छुट्टै
हुन्छ । बढुवा भएर मेजरसम्म हुनेले मासिक करिव दुई लाख ५० हजार रूपियाँ
मासिक तलब पाउँछन् । जुन घाँस, दाऊरा गर्दै एसएलसी अध्ययन सकेका र साढे
सत्र वर्षदेखि २१ वर्ष पार नगरेका सामान्य नेपाली युवाहरूको लागि निक्कै
ठूलो तलब हो । भर्ति हुन न्यूनतम एस.एल.सी. पास गरेर शारीरिक तन्दुरूस्तता
सावित गर्दै गणित र अङ्ग्रेजी विषयमा उत्कृष्टता देखाउन सक्नुपर्छ भने
सैनिक सेवामा प्रवेश गर्न अपनाउनु पर्ने अन्य प्रक्रिया त छँदैछ ।


असमानताको कुरा


बृटिश साम्राज्य फैलाउन निक्कै ठूलो योगदान गरेको
गोर्खा सैनिकहरूको सेवा सुविधा अहिले निक्कै आकर्षक लागे पनि यो प्राप्त
गर्न थालेको भने धेरै भएको छैन । सुरूसुुरूमा भर्ति हुनेहरूले मासिक तलब
सात रूपियाँ मात्र पाउँथे । त्यो पनि युद्वको बेला मारिए कुनै लेखाजोखा
हुँदैनथ्यो । युद्वमा मारिएको गोर्खाली सिपाहीबारे फर्किएर आउने साथीहरूले
खबर ल्याए मात्र जानकारी हुन्थ्यो । नत्र कुकुर-बिरालो मरेझैँ उनीहरू
युद्वमा मर्थे । आधिकारिक जानकारी न त बृटिश सेनाले राख्थ्यो न नेपाल
सरकारलाई नै जानकारी गराइन्थ्यो । कयौँलाई त युद्व सकिएपछि रित्तो हात घर
फर्काइन्थ्यो । दोस्रो विश्वयुद्वको समयमा वर्मा प|mन्टियरमा युद्व लडेर
बाटो खर्च भन्दै २४० कम्पनी हातमा लिएर फर्किएका सोलुखुम्बुका कुलबहादुर
गुरूङ भन्छन् 'वर्षौँ युद्व लडेपछि बल्ल बल्ल बाँचेर आए आउँदा घर र्फकन
पाउनु पनि ठूलो कुरा लाग्थ्यो । फेरि अफिसरहरूको अगाडि यस्तो उस्तो भन्ने
कुरा पनि आएन । कतिलाई त त्यो पनि दिएन । "


यस्ता अनेकौँ उपेक्षा भोगे पछि पदमबहादुर गुरूङको
नेतृत्वमा गोरखा भूतपूर्व सैनिक सङ्घ -गेसो)को गठन गरेर गोर्खा सैनिकहरूले
करिव डेढ दशकदेखि वेलायत सरकार विरूद्व मुद्दा लडिरहेका छन् । गेसोका
पदाधिकारीहरू गोर्खा सैनिकको नाममा बेलायतले ब्यापार गरेकोसमेत आरोप
लगाउँछन् । विशेषगरी मलायो -हाल मलेशिया)को गृहयुद्ध दवाउन त्यहाँको
तत्कालीन सरकारसँग मोटो रकम लिए पनि युद्व लड्ने गोर्खा सैकिहरूलाई
अत्यन्त कम सुविधा दिइएको उनीहरूको दावी छ । अहिले पनि आˆनै नेतृत्वमा
नेपाली युवाहरू छनौट गरिसकेपछि सिङ्गापुर प्रहरीको नाममा सिङ्गापुरमा समेत
छुट्टै फोर्सको रूपमा नेपालीहरू लाने गरिएको छ । जसको सेवा सुविधा पनि
छुट्टै हुने गर्छ । त्यहाँ कार्यरत नेपालीहरूले २० वर्षदेखि आˆनो सुविधा
नबढाइएको भन्दै गत वर्ष शिविरभित्रै आˆनो वरिष्ठ अधिकृतहरूलाई कुटपिट
गरेका थिए । जसको कारण १६ जनाले जागिर गुमाउनु पर्‍यो । भने ब्रुनाईको
सुल्तानको रक्षाको लागि बहालवाला गोर्खा रेजिमेन्टलाई पालैपालो पठाउने
गरिएको छ ।


गेसो आन्दोलन पछि विना कुनै पहिचान रित्तो हात घर
फर्काएका र हालसम्म जीवित रहेका करिव १० हजारले 'च्यारिटी पेन्सन'को नाममा
मासिक तीन हजार रूपियाँ पेन्सन पाएका छन् भने पेन्सनमा आएका सिपाहीले
मासिक २० हजार र अधिकृत तहको गोर्खा सैनिकले ६० हजारसम्म पाउँछन् । तथापि
हालको पेन्सन वृटिश समकक्षीभन्दा अझै चार गुणा कम भएको गेसोका अध्यक्ष
पदमबहादुर गुरूङ बताउनुहुन्छ । गेसो समान पेन्सन पाउनु पर्ने अडानमा छ ।


डेढ दशकदेखि भूतपूर्व गोरखा सैनिकहरूको न्यायका लागि
लडिरहनु भएको गुरूङ पछिल्लो पटक वेलायती अदालतले गोरखा सैनिकहरूलाई पनि
बेलायती नागरिकसरह सुविधा दिने नीति बनाउन सरकारलाई निर्देशन दिएको
बताउँदै भन्नुहुन्छ 'अदालतको निर्णय टार्न बेलायती सरकारले विभिन्न
जालझेेल गरे पनि गत २१ मेमा लेवर पार्टीको विशेष दवाबमा बेलायतको संसदले
समेत त्यो नीति पास गरेको छ ।"


अवकास प्राप्त सेनाहरूले नेपालीहरूलाई हेपेर असमान र कम
सुविधा दिइरहेको बताउँदै बेलायत विरूद्व समानताको मुद्दा लडिरहे पनि भर्ति
हुन चाहनेहरूको सङ्ख्या भने दिन प्रतिदिन बढिरहेको छ । करिव १० बर्ष
अगाडिसम्म आठ कक्षासम्मको औपचारिक शिक्षा प्राप्त गरेर सैनिक सेवामा
प्रवेश गर्न अपनाइने शारीरिक तन्दुरूस्तता सावित गर्न सके भर्ति हुन सकिने
प्रावधानलाई बढाएर कम्तिमा एस.एल.सी. पास गरेको हुनुपर्ने नियम बनाएपछि
आवेदन दिनेको सङ्ख्या घट्ने आशङ्का थियो । पहिले ज्यानमात्र लाने गरिएको
भर्तिमा शैक्षिक दक्षतालाई पनि प्राथमिकता दिन थालिए पछि महँगो मूल्य
तिरेर काठमाडौँमै समेत तालिम केन्द्रहरूमा पढेर छनौट प्रक्रियामा सामेल
हुनेको सङ्ख्या झनै बढिरहेको छ । कोटेश्वरमा ब्राईट गोर्खा तालिम केन्द्र
खोलेका सैलेन्द्र राईले गत वर्षमात्र खोलिएको आˆनो केन्द्रमा यसपटक सय
जनाले अध्ययन गरेको बताउनुभयो । तीन महिनाको लागि आˆनो केन्द्रले १५ हजार
रूपियाँमा अध्ययन गराएको बताउँदै राईले कतिपय केन्द्रले त्यति नै समयका
लागि ३५ हजार रूपियाँसम्म लिने गरेको बताउनुभयो ।


छनौटमा कचिङगल


छनौट प्रक्रिया अत्यन्तै पारदर्शी हुने बताइए पनि यसको
निष्पक्षताबारे प्रश्न उठाउन थालिएको छ । आˆनो भाइ भर्ति गराउन पोखरा
पुगेका खोटाङका धु्रव राईले छनौट पास गराईदिने सर्तमा १९ लाख रूपियाँसम्म
तिर्ने अविभावकसमेत भेटेको बताउँदै भने 'हुन पनि लागेमा त्यति जाबो एक
वर्षमै कमाई हाल्छ अनि किन नदिनु त?"


यद्यपि छनौट कार्यमा सम्मिलित एक सदस्य 'यी सब बजारिया
हल्ला' भएको बताउँछन् । छनौटका लागि यूके -बृटेन)बाटै गोरा अफिसरहरू पनि
आउने भएकोले त्यस्तो कुनै सम्भावना नरहने बताउँदै नाम उल्लेख गर्न नचाहने
ती सदस्य भन्छन् 'बाहिर पास गराइदिन्छु यति देऊ भन्ने दलालहरू थुप्रै
हुने गरेको हामीले पनि सुनेका छौँ । त्यो हामीलाई थाहा हुँदैन । पास आˆनै
क्षमताको आधारमा हुन्छन् । दलालले केहि गरेको हुँदैन तर पास भएमा मैले
गराइदिएको भन्दै मोटो रकम लिन्छन् रे । बरू पैसा दिने कबुल गरेको थाहा पाए
हामी उसलाई सिधै फेल गराउँछौँ ।"


छनौटमा असफल भएकाहरू पनि केही न केहि पक्षपात हुने दावी
गर्छन् । बृटिश सेना छनौटसँगै सिङ्गापुर प्रहरीको लागि छनौट चरणका
सम्पूर्ण चरण पारगरेर अन्तिममा बाहिरनु परेको तेह्रथुमका सुवास लिम्बु
भन्छन् 'मैले चिनेका थुप्रै साथीहरू नक्कली प्रमाणपत्र भएर पनि सिङापुरमा
आफन्त भएकोले लागे -भर्ति भए) मेरो भने कोहि पनि आफन्त नभएकोले परिन ।"
संखुवासभाका विनोद राईले भने भर्ति सुनिश्चित गरिदिने आश्वसनमा १० लाख
रूपियाँ दिए पनि असफल हुनु परेको बताए । भर्ति छनौट कार्यका लागि आˆनै
नाता पर्ने आएको बताउने काठमाडौँको कलेजमा पढाउने एक शिक्षकलाई दिएको
पैसाले कुनै काम नगरेको बताउँदै राईले भने 'मेडिकल पास गरेर फाइनलमा पुगे
। त्यसपछि सबै म मिलाइदिन्छु भन्थ्यो । नाथेले के को गर्दोरहेछ ।" सँगै
असफल भएका रविन राईले भने छनौट प्रत्रियामा आफू पूर्ण सन्तुष्ट रहेको र
कुनै पक्षपात महशुस नगरेको बताए ।


विभिन्न बहानामा सुरू भएको गोर्खा भर्ति प्रथा भित्र
नेपालीहरूको दुःख-पीडा, आँसु-हाँसो, बलिदान र वीरताका विभिन्न कथाहरू
समेटिएका छन् । अत्याधुनिक हातहतियारले सुसजित यूरोप, अपि|mका तथा एशियाली
मुलुक जापानसमेतका सैनिक विरूद्ध बेलायतको पक्षमा विश्वका ७० भन्दा बढी
देशमा अनेकौँ युद्ध लडेका छन् भने युद्धमा देखाएको बहादुरीको प्रशंसा
स्वरूप नौ जना नेपालीले 'भिक्टोरिया क्रश' पाएका छन् । नेपालको सामाजिक
विकासमा असर परेको भन्दै बेलाबेला बन्द गरिनु पर्ने बहस उठिरहे पनि जारी
रहेको भर्ति अत्यन्तै सीमित सङ्ख्याको अवसर भएको क्षेत्र हो तर बेरोजगारी
र देशको राजनीतिक अस्थिरताका कारण अनिश्चित आर्थिक भविष्यका कारण नेपाली
युवाहरूको लागि आशाको सानो त्यान्द्रोसमेत हो


source:

http://www.gorkhapatra.org.np/detail.php?article_id=28679&cat_id=22

Last edited: 19-Jan-10 09:02 PM

 
Posted on 01-19-10 9:43 PM     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 


कुन थोपा को कुरा गरेको ?? अनि कुन खोला ??
Last edited: 19-Jan-10 09:43 PM

 
Posted on 01-20-10 8:56 AM     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 

Hos Prasad ji

Khola is Nepal and thopas are good works we all do so that country can survive. It is easy to scold people but it is difficult to praise. Lately lots of people are pointing out negative sides of everything that exists in Nepal. Although I believe majority of people are good some people always happy to elaborate negative thoughts. For example there are so many bad things told about king Mahendra but his good work always disappears from the eyes of same people who are very happy to dig his bad action and spread it. Likewise for recruitment of Nepalese in British army so many bad things have been told but the same group of people always close their eyes about the bright side of it. I have heard of color blindness where a person can not see some colors, after reading so many postings in sajha I find people have other short of blindness too, I don't know what to call it but this type of blindness prevents people from seeing good things. 

 
Posted on 01-20-10 3:59 PM     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 

Some people are desperately trying to prove that they are the indigenous people. some are telling they don't want entire Nepal they just want a piece of it and they want to name it with a name that belong to their race ( funny part is that these people call them anti racist) but out of this crowd one gurung guy is trying to give back to the society.

ppl with negative thoughts may say " sala supermarket kholera tanna kamayoo, ahiley swang parcha"
ppl will positive thoughts will comment " yes he made profit but now he is giving back to the society, here he is not just talking the talk, he is practicing in real life"

same article, how you comment depends upon the seeing capacity of your brain.

अर्बपतिले आँसु झार्दा


काठमाडौ, २०६६ माघ ६ -
आफ्नो विगतको स्थिति सम्झीदा उनी भावुक
भए र उनको गला अवरुद्ध भयो । अनि देशको वर्तमान स्थिति सम्झीदा उनले
भक्कानो फुटाए र आँसु झारे । खल्तीबाट रूमाल झिकेर आँखा पुछ्दै र अनुहार
छोप्दै माइकबाट टाडा सरेर उनी एकछिन रोइरहे । यो कुनै नाटक थिएन र ती
आँसुभित्र अलिकति पनि आडम्बरको लेस थिएन । म श्रद्धा-विभोर भएँ,
अन्तर्वार्ता रिकर्डिङमा सघाइरहेका मेरा प्राविधिक मित्र विनोद गिरी
अश्रु-विभोर भए । एकछिनको मौनतापछि उनी बोल्न थाले ।


'यत्रा सोझा नेपालीको, यस्तो सुन्दर देशको जुन हालत छ, त्यसले गर्दा म
भावुक भएछु । हुन त राजनीति मेरो विषय होइन, तर पनि नेपाल संसारकै सबभन्दा
सुन्दर देश हुनुपर्ने, संसारकै सबभन्दा सम्पन्न देश हुनुपर्ने । अहिले यो
छियाछिया, टुक्राटुक्रा र विभत्स भएको छ । तैपनि म संघर्ष गरिरहेको छु,
देशको लागि केही गरौं भनेर ।'


उनले त्यसो भन्दा मलाई लागिरहेको थियो, त्यस्तो पीडा त देशका सबै शीर्ष र
अन्य नेता भनाउँदाहरूलाई हुनुपर्ने थियो । देशको स्थितिका कारण भक्कानो
फोरेर त तिनीहरूले आँसु झार्नुपर्ने थियो । एकपल्ट खुलामञ्चमा सबै भेला
भएर, घ्वाँघ्वाँ रोएर आत्मशुद्धि गर्नुपर्ने थियो । तर तीमध्ये अधिकांश
गोहीको आँसुमात्र बगाउँछन् । ती हरेक दिन एउटाले अर्कोलाई पछार्ने
षडयन्त्र गर्छन् र त्यही क्रममा यो देशलाई बारम्बार उफार्छन्, थेचार्छन् र
बजार्छन् । टेलिभिजनमा हेर्दा पनि घिनलाग्ने हाँसो हाँस्छन् । थोत्रो
चप्पल लगाएको विगतबारे न ती भावुक हुन्छन्, न आफैंले बिगारेको वर्तमानबाट
ती आहत हुन्छन् । केही समयअघि एकजना महिला स्रोताले एउटा एफएम कार्यक्रममा
भनेकी थिइन्, 'मलाई त यिनीहरूको मुख हेर्न पनि नपरे हुन्थ्यो जस्तै लाग्छ
।' निश्चय पनि त्यो घृणा त्यसै जागेको होइन । तर विडम्बना नै भन्नुपर्छ,
राजनीतिको जातै त्यस्तो, तैपनि मानिसका भीडहरू तिनकै पछि लाग्छन् ।


माथि चर्चा गरिएको भावुकता र भक्कानोको सन्दर्भ जोडिएको छ, नेपालको
सबभन्दा ठूलो सुपरमार्केट भाटभटेनीका मालिक मीनबहादुर गुरुङसँग ।
काठमाडौंको शिक्षण अस्पतालमा पाँच करोड रुपैयाँको लागतमा एउटा भव्य
आकस्मिक कक्ष निर्माण गर्दैछन् भन्ने थाहा नपाएसम्म मैले उनलाई एउटा सफल
व्यापारीको रूपमा मात्र चिनेको थिएँ । उनको सफलतालाई मैले असामान्य माने
पनि प्रेरणादायीचाहिँ मान्नसकेको थिइन । व्यक्ति केन्दि्रत सफलतालाई
प्रेरणाका रूपमा हेर्न हुँदैन, किनभने त्यसले मान्छेलाई स्वार्थी बन्न
सिकाउँछ । त्यसैले होला, लोककल्याणकारी भावना नभएका व्यापारीहरूलाई मैले
कहिले श्रद्धाको दृष्टिले हेरिन । 'व्यापारमार्फत मैले सयौंलाई रोजगारी
दिएर देश र समाजलाई ठूलो योगदान पुर्‍याएको छु, स्कुल र अस्पताल खोल्दै
हिँड्ने मेरो काम होइन' भनेर गरिने तर्कसँग म कहिल्यै सहमत हुन सकिन ।
सामान्यतया त्यस्ता व्यापारीले सेवाको लागि होइन, पैसाको लागि रोजगारी
दिएका हुन्छन् । तिनमा मानवप्रेम कम र पुँजीप्रेम बढी हुने गर्छ ।


मीनबहादुर गुरुङ त्यही वर्गका व्यापारी हुन् या होइनन् भन्ने हालैसम्म
खुल्नसकेको थिएन । त्यो स्वाभाविक पनि थियो, किनभने उनले व्यक्तिगत स्तरमा
कतिपय मानवीय कामहरू गरिसकेका भए पनि ठूलो स्तरमा त्यस्तो कुनै काम गरेको
सुनिएको थिएन । खोटाङको एउटा किसान परिवारमा जन्मिएर, काठमाडौं झरेर,
बैंकमा कार्यालय सहायकको जागिर खाएर, रात्रिकालीन पढाइ गरेर, बाटोछेउ एउटा
सानो कोल्डस्टोर खोलेर, २०/२५ वर्षको अन्तरालमा त्यसलाई अर्बौं रुपैयाँको
पुँजी भएको विशाल सुपरमार्केटमा परिणत गर्नु चानचुने कुरा थिएन । तर
अर्बौं रुपैयाँको पुँजीको शक्ति केवल व्यक्तिगत मुनाफाका लागि सीमित
हुनुहुँदैन भन्ने यो स्तम्भकारको मान्यता हो । खुला अर्थशास्त्रका ठेलीहरू
कण्ठस्थ पारेका धेरैलाई मेरा तर्कहरू अपाच्य र मूर्खता लाग्ला, तर
वास्तविकता के हो भने पुँजीलाई व्यापारमा मात्र सीमित गर्दा बृहत्तर
सामाजिक हितका लागि प्रयोग हुनसक्ने त्यसको अपार शक्ति अत्यन्त संकुचित
हुन जान्छ । पुँजीको शक्ति अपरम्पार छ भन्ने कुरामा कुनै शंका छैन ।
त्यसैले बूढो भइसक्दा पनि अर्बाैंको पुँजीमा अर्बाैं थप्नमात्र खोज्ने र
आफ्नो सम्पत्तिको अनुपातमा अत्यन्त साना कल्याणको काम गरेर ठूला कुरा
गर्ने व्यापारी जति नै सफल भए पनि असल मान्छे हुन सक्दैनन् । त्यस्तो
सफलता तिनैले राखुन् र डकार आउन्जेल खाउन् । त्यस्तो दुर्गन्धित सफलताबारे
अरूले गर्व गर्नुपर्ने कुनै कारण छैन ।


मीनबहादुर गुरुङ माथि चर्चा गरिएको चरित्रभन्दा नितान्त फरक रूपमा
प्रस्तुत भएका छन् । नेपालमा मात्र होइन, संसारमै धन र मन दुवै भएका
व्यापारीहरूको संख्या ज्यादै न्यून छ । गुरुङ धन र मनको स्वच्छ संगमका
रूपमा देखापरेका छन् । अन्तर्वार्ता लिनु अगाडि मैले गुरुङलाई भनेँ, उनको
व्यापारका बारेमा कुरा गर्नु भइदिएको भए, म खोजीखोजी बांगा प्रश्नहरू
गर्ने थिएँ । तर सो अन्तर्वार्ताको उद्देश्य गुरुङले आफ्नै अग्रसरतामा
शिक्षण अस्पतालमा पाँच करोडको लागतमा निर्माण गरिदिन लागेको आकस्मिक
कक्षबारे श्रोतालाई जानकारी दिनु र उनीभित्र रहेको कल्याणकारी भावनालाई
उजागर गर्ने प्रयास गर्नु थियो । तर अन्तर्वार्ताको क्रममा उनको
कल्याणकारी भावनामात्र उजागर भएन, त्यो भावना पछाडि एकजना आदर्श
व्यापारीमा हुनुपर्ने गहिरो मानवीय दर्शन पनि उजागर भयो ।


गुरुङले भने, 'आदरणीय नेपाली दाजुभाइहरूले हामीलाई माया गरेर जुन उचाइमा
पर्‍याइदिनुभयो, त्यसका लागि हामी उहाँहरूप्रति धेरै-धेरै आभारी छौं ।
हामीले पनि त केही गर्नुपर्‍यो । नेपाली जनसमुदायले हामीलाई दिने, हामीले
चाहिँ केही फिर्ता नदिने ? त्यसैकारणले शिक्षण अस्पतालको आकस्मिक कक्ष
बनाइदिन लागेका हौं ।' धेरै व्यापारीहरूले रोजगारी दिएको कुरालाई नै आफूले
समाजलाई फिर्ता दिएर गुन लगाएको तर्क गर्ने थिए । नत उनीहरूले आदरणीय
नेपाली दाजुभाइहरूप्रति आभार नै प्रकट गर्ने थिए । अन्तर्वार्ता जति अगाडि
बढ्दै गयो, म गुरुङप्रति त्यति बढी नतमस्तक हुँदै गइरहेको थिएँ । एक छोरा
र एक छोरीका पिता ५१ वषर्ीय गुरुङले जब नेपाली जनसमुदायले दिएको शुभेच्छा
र शुभकामनाको ऋण तिर्नुछ, त्यसैले अर्बौं रुपैयाँको सम्पत्ति हामी हाम्रा
छोरा र छोरीलाई मात्र दिनेवाला छैनौं भने म विश्वकै धनाढ्य बिल गेट्सलाई
सम्भिmरहेको थिएँ । आफ्ना सन्तानलाई थोरैमात्र छोडेर बिल गेट्सले खर्बौंको
सम्पत्ति लोककल्याणकारी कार्यहरूमा लगाउँदैछन् ।


एउटा रोचक तथ्य के भने हरेक वर्ष विश्वका सबभन्दा धनाढ्यहरूको सूची
प्रकाशित गर्ने फोब्स पत्रिकामा ती धनाढ्यहरूको परिचय पढ्दा सामान्यतया
दुईवटा विशेषता देखिन्छ । पहिलो, ती अधिकांश गुरुङजस्तै पैत्रिक
सम्पत्तिले भन्दा पनि आफ्नो बुद्धि, मिहेनत र अवसरले धनी भएका देखिन्छन् ।
र दोस्रो, धेरैजसो ठूलो स्तरका लोककल्याणकारी कामहरूमा आफ्नै प्रयासबाट
धनी हुनेहरूले नै गर्ने गरेका छन् । जुन विशेषता गुरुङमा पनि देखिएको छ ।
पैत्रिक सम्पत्तिको आडमा मात्र धनी भएकाहरू शान त खुब देखाउँछन्, तर
समाजमा तिनले आफ्नै प्रयासले धनी भएका र ठूलठूला लोककल्याणकारी कामहरू
गरेकाहरूले जस्तो सम्मान र प्रेम नपाउने रहेछन् ।


अन्तर्वार्ताको अन्त्यमा गुरुङले ३५ वर्ष अगाडि आफूले 'एउटा गेडा सिटामोल
खान नपाएर झन्डै-झन्डै अपांग भएको' दिन सम्झीदै भने, 'मजस्तै लाखौं
नेपालीहरू अहिले पनि सिटामोल खान नपाएर अपांग हुने स्थिति छ । मेरो र मेरी
श्रीमतीको इच्छा उनीहरूका लागि हाम्रो नाममा अर्बौ रुपैयाँको अक्षयकोष खडा
गरी निकट भविष्यमा सामुदायिक स्वास्थ्यको क्षेत्रमा सेवा गर्ने छ ।'


यो देशमा मीनबहादुर गुरुङजति या उनीभन्दा धनी धेरै व्यापारीहरू हुनुपर्छ ।
कतिपयले कति राम्रा कामहरू गरेका पनि छन् । ती सब आदरणीय छन् । तर
सम्पूर्णतामा हेर्ने हो भने गर्दै नगर्ने या अत्यन्त थोरै गर्नेहरूकै
संख्या बढी हुनजान्छ । ती सबैमा गुरुङको जस्तै सोच र कर्मभाव हुने हो भने
अनुमान गरौं, यो देशमा कतिवटा भव्य विद्यालय र कतिवटा भव्य अस्पतालहरू
सहजै निर्माण हुन्थे होलान् । हामी सबै कामना गरौं, गुरुङको भावि इच्छा
साकार होस् । उनको प्रेरणाले धेरैभन्दा धेरै धनाढ्यहरूमा सत्बुद्धि छाओस्

Source: http://www.ekantipur.com/np/news/news-detail.php?news_id=305429

 
Posted on 01-20-10 4:37 PM     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 

Good Thread...keep posting
 
Posted on 01-20-10 9:12 PM     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 

Some posting in sajha implies our oil, salt, vehicles comes from India, Nepal is nothing and nepal has nothing. They furthur go saying hey "dhoti vayena vaney US ma pani Nepali haru marcha so why dhoti ko biroodh?'
These people forget that favoroing Nepal doesn't mean opposing India. These ppl also forget that US also gets most of the things from China and energy  from Middle East, does that mean that US is indebted to Middle East and China? and it should bow to  China and Middle East??

following is a very good article. Please read


तुलानारायण साह,


एकीकृत नेकपा माओवादीका अध्यक्ष पुष्पकमल दाहाल 'प्रचण्ड'ले बानेश्वरमा
आयोजित आमसभाबाट भारतलाई सीधासीधा ललकारे । त्यसको केही दिनपछि माओवादीले
आफ्ना नेताहरू नेपाल-भारतबीच सीमा विवाद भएका ठाउँमा जाने निर्णय गर्‍यो ।
त्यही अनुसार गतसाता माओवादी नेताहरू कोही पशुपतिनगर त कोही सुस्ता, कोही
खुर्दलौटन त कोही टनकपुरजस्ता सीमा क्षेत्र पुगेर भारतविरोधी भाषण गरे ।


माओवादी अध्यक्ष प्रचण्डका केही दिनयताका भारतविरोधी अभिव्यक्तिहरूबाट दुई
छिमेकको मित्रतामा निकै नै तिक्तता उत्पन्न हुन लागेको आभास हुन्छ ।
प्रचण्डका अभिव्यक्तिलाई वामपन्थी पृष्ठभूमिका नेताहरूले आफ्नै विगतका
क्रियाकलापलाई बिर्सिंदै उग्र-अन्धो राष्ट्रवाद भनेर प्रतिक्रिया दिएका
छन् भनेे कतिपय दक्षिणपन्थी र प्रजातन्त्रवादी नेताहरूले उनको
जनयुद्धकालको भारतसँगको सम्बन्धको स्मरण गराउँदै सत्ताका लागि आत्तिएको
आरोप लगाएका छन् । नेपाल-भारत सम्बन्धमा सर्वाधिक लामो र तीतो-मीठो दुवै
प्रकारको अनुभव सँगालेका कांग्रेस सभापति गिरजिाप्रसाद कोइरालाले भने यस
विषयमा कुनै प्रतिक्रिया दिएका छैनन् । तथापि, कोइरालाको मौनतालाई आ-आफ्नै
किसिमले व्याख्या गर्न प्रशस्त आधार र अनुभवहरूबाट हामी कोही पनि अनभिज्ञ
छैनाँै ।


तीनतिरबाट भारतले घेरएिको नेपालका आर्थिक एवं व्यापारकि कारोबार अहिले पनि
उसैमाथि अत्यधिक निर्भर रहेको कुरामा विवाद छैन । १ हजार ७ सय ५१ किलोमिटर
साझा खुला सीमा रहेको दुई देशबीचको व्यापार घाटा १ खर्ब २२ अर्ब रहेको
तथ्यांकले नेपालको भारतमाथिको निर्भरताको झन् स्पष्ट तस्िबर देखाउँछ ।
यस्तो अवस्थामा माओवादी अध्यक्ष प्रचण्डले भनेकोे समानतामा आधारति
भारतसँगको सम्बन्ध र 'नेपाललाई कसैले हेप्ने कोसिस नगरोस्' भन्नेजस्ता
प्रसंगहरू केवल आवेगमा आएर मात्र बोलिएको हो कि यसको कुनै आधार पनि तयार
भएको छ, नेपाली समाजमा ?


शब्दभन्दा पनि आशयतर्फ जाने हो भने प्रचण्डको बोलीको अर्थ विगत छ दशकको
स्वतन्त्र भारतसँगको नेपालको सम्बन्ध र यस अवधिमा नेपाली समाजमा
प्रत्यक्ष-अप्रत्यक्ष रूपमा भएका परविर्तनहरूको सेरोफेरोमा खोज्ने प्रयास
गर्नुपर्छ । यसका लागि नेपाल-भारत सम्बन्धको दुई खण्डको लेखाजोखा हुनु
जरुरी छ । एउटा, भारतका जवाहरलाल नेहरूदेखि चन्द्रशेखरसम्मको द्विपक्षीय
सम्बन्धको युग र अर्को चन्द्रशेखरको अवसानपछि राहुल गान्धीको इन्डियासँग
नेपालको सम्बन्धको युग ।


प्रचण्डको हालैको अभिव्यक्तिका बारेमा विभिन्न कोणहरूबाट
शास्त्रीय/सैद्धान्तिक चिन्तन एवं विश्लेषणहरू आइरहेका छन् र आउने छन् ।
तर, गएको २० वर्षको मात्रै नेपाली राजनीति र नेपाल-भारत सम्बन्धलाई
केलाउने हो भने केही सामान्य व्यावहारकि एवं सामाजिक अवलोकनहरू प्ानि
चाखलाग्दो हुनसक्छ । नेपाल-भारत सम्बन्धमा नयाँ आयाम खोजिनुमा त्यस्ता
कुराले पनि महत्त्व राखेको देख्न सकिन्छ ।


नेपालमा खुला राजनीति सुरु भएको गएको ६० वर्षलाई नियाल्दा दुई देशबीच केही
खास कुराहरूले महत्त्व राखेका छन् । हामीकहाँ विसं २००७ को प्रजातान्त्रिक
आन्दोलनअघि भारतमा स्वतन्त्रता आन्दोलन चलेको थियो, जसमा नेपालका
युवाहरूको सक्रिय सहभागिता थियो । तत्कालीन अवस्थामा नेपाल पूर्णरूपेण
शिक्षा, स्वास्थ्य, प्रविधि र अर्थमा भारतप्रति निर्भर थियो । त्यसकारण
नेपाली समाजका अगुवाहरूको भारतमा आवतजावत बढी हुने भएकाले, तिनीहरूसँगको
सत्संगका कारण राजनीतिक गतिविधि र सम्बन्धमा भारतका तत्कालीन
आन्दोलनकारीहरूसँग हेलमेलको छाप पाइन्थ्यो ।


तत्कालीन अवस्थाको नेपाल-भारत सम्बन्धको राजनीतिक आयाम त्यस्तो रहे पनि
हाम्रा आफ्नै सामाजिक समस्याहरू प्ानि थिए । जस्तो- नेपालमा एउटा पनि
विश्वविद्यालय थिएन । स्वाभाविकै हो, संविधान बनाउने कुनै ज्ञाता थिएनन् ।
भारतको पटना विश्वविद्यालय अन्तर्गत नेपालको त्रिचन्द्र कलेजको जाँच
हुन्थ्यो । देशभरमिा जे जति स्कुल-कलेज थिए, ती सबै भारतीय शिक्षकहरूमा
आश्रति थियो । धार्मिक एवं सांस्कारकि कारणले नेपालीहरू वनारस बस्ने चलन
थियो । शिक्षादीक्षाका लागि पनि वनारसमाथिको निर्भरता धेरै थियो । नेपालमा
प्रविधि एवं यातायातको विकास भएको थिएन । भारतीय प्रान्तहरू उत्तरप्रदेश,
विहार र पश्चिम बंगालमा आर्थिक गतिविधि, सडक सञ्जाल, स्वास्थ्य सुविधा एवं
प्रविधिमा नेपाल पूर्णरूपेण आश्रति थियो । नेपालकै एक ठाउँबाट अर्को ठाउँ
पुग्नका लागि भारतीय भूमि प्रयोग नगरी हुँदैनथ्यो । त्यसैकारण उत्तर
भारतमा सडक र रेल्वे पुगेको र बजार विकास भएको छेउछाउको नेपाली भूभागमा
बजारहरू बसेका थिए । जस्तोः भारतको जोगवनीको छेउमा विराटनगर, जयनगरको
छेउमा माडर, भीटामोडको छेउमा जलेश्वर, बैरगनियाको छेउमा गौर र रक्सौलको
छेउमा वीरगन्ज, रुपैडियाको छेउमा नेपालगन्ज, सुनौलीको छेउमा भैरहवा,
टनकपुरको छेउमा महेन्द्रनगरजस्ता सहरहरू बसेका हुन् ।


त्यतिबेला नेपालको अर्थतन्त्र केवल कृषिमा आश्रति थियो । बाहिरबाट काम
गरेर पैसा आर्जन गर्ने उपाय भनेको भारतमा गएर मजदुरी अथवा व्यापार गर्नु
हुन्थ्यो । नेपालीहरूलाई शिक्षा लिनका लागि भारतको अंग्रेजकालीन
पूर्वाधारको लाभ लिनुको विकल्प थिएन भने पत्रपत्रिकाका लागि पनि दिल्ली,
कलकत्ता, पटना, लखनउमाथि निर्भरता थियो ।


तर, ६० वर्षमा नेपाली समाजका कतिपय पक्षहरूमा आमूल परविर्तन भएको छ ।
राजनीतिक प्रणालीहरू जेजति प्रजातान्त्रिक/अप्रजातान्त्रिक भए पनि यस
अवधिमा शिक्षाको विस्तार एवं विकास उल्लेखनीय भएको छ । दुई दशकअघिसम्म
केवल एक मात्र विश्वविद्यालय रहेको नेपालमा आज छवटा विश्वविद्यालय
सञ्चालित छन् । ०४६ अघिसम्म एक मात्र इन्जिनियरङि् कलेज -त्यो पनि ४०-५०
जना बीई पढाउने क्षमताको) रहेको हाम्रो मुलुकमा आजको मितिमा कम्तीमा ३०
वटा इन्जिनियरङि् कलेज सञ्चालित छन् र बर्सेनि चार हजार इन्जिनियर -बीई)
उत्पादन भइरहेका छन् । दुई दशकअघिसम्म एउटा मात्र मेडिकल कलेज थियो भने आज
त्यसको संख्या १४ पुगिसकेको छ । चारवटा स्वास्थ्य विज्ञान अध्ययन
प्रतिष्ठानहरूले उच्चस्तरीय स्वास्थ्य सुविधा र अन्तर्राष्ट्रियस्तरका
चिकित्सक उत्पादन गररिहेका छन् । के विगत छ दशकमा भएको यो शैक्षिक
परविर्तनले नेपाली समाजको सोचाइ, व्यवहारमा कुनै परविर्तन ल्याएको छैन ?


कुनै बेला नेपालको एक छेउबाट अर्को छेउमा पुग्नका लागि भारतीय भूमि एवं
सडकको प्रयोग नगरी हुँदैनथ्यो । तर, आज नेपालमा १८ हजार ८ सय २८ किलोमिटर
सडक छ, जसमध्ये गएको ३० वर्षमा मात्रै १५ हजार किमिभन्दा बढी सडक बनेको
छ । नेपालको पूर्वबाट पश्चिम पुग्नका लागि भारतीय भूमि टेक्नैपर्ने
बाध्यता कि त समाप्त भएको छ कि त अत्यन्त नै न्यून भएको छ ।
सूचनाप्रविधिको अवस्थामा त झन् बढी परविर्तन भएको छ ।


हिजोका दिनमा जहाँनिर नेपाली श्रमशक्ति भारतमा मात्र निर्भर थियो,
त्यहीँनिर आज खाडी मुलुकहरू, मलेसिया, अमेरकिा, युरोप र अस्ट्रेलियासम्म
नेपालीहरू आफ्नो सीप देखाइरहेका छन् । हिजोसम्म हाम्रो अर्थतन्त्र केवल
परम्परावादी कृषिमा आश्रति थियो, आज विदेशबाट आउने रेमिट्यान्समा आश्रति
हुन पुगेको छ । नेपाली समाजको बाहिरी दुनियाँसँगको सम्पर्क, शिक्षा आर्जन
र रोजगारको सवालमा पनि आमूल परविर्तन भएको छ । केही वर्षअघिसम्म उच्च
शिक्षाका लागि भारतका प्रतिष्ठित प्रतिष्ठानहरू नेपालीहरूको सपनाको कुरा
हुन्थ्यो । छात्रवृत्ति पाउनका लागि लैनचौरस्िथत भारतीय दूतावासमा भनसुन
गर्न समय खर्चने नेपाली युवाहरूले आजको मितिमा बेलायत, अमेरकिा, क्यानाडा,
अस्टे्रलियाजस्ता मुलुकहरूमा सजिलै पढ्ने र काम गर्ने अवसर पाउन थालेका
छन् । हिजो भारतीय दूतावासमा भनसुनका लागि आत्मग्लानिका साथ नेताहरूको घर
चहार्ने युवापुस्ता हिजोआज पूरापूर आत्मविश्वास र जाँगरका साथ जीआरई,
टोफेलको कोचिङ् कक्षा तथा एजुकेसन कन्सलटेन्सी जान्छन् ।


परविर्तनको यो गति हेर्दा विगत २० वर्ष नेपालका लागि कुनै पनि हिसाबले
कमजोर रहेको मान्नै सकिँदैन । यसरी समाजमा भौतिक विकास मात्र भएको छैन,
यसले समाजको सोचाइ, व्यवहार, शैलीमा पनि परविर्तन ल्याएको छ । यहाँनिर
हामीले फेर िबिर्सन हुन्न कि नेपाली समाजमा भइरहेका यस्ता परविर्तनहरूमा
भारतको पनि ठूलो योगदान रहेको छ र त्यस्ता परविर्तन नेपालभन्दा भारतमा बढी
भएको छ । तर, नेपाली समाजको यो दृश्य/अदृश्य परविर्तनलाई भारतको नोकरशाही
तप्का, जसले नेपाल नीति निर्माणमा वर्चस्व कायम गरेको छ र नेपाली समाजको
दैनन्दिन गतिविधिमा सरोकार राख्छ, ले कसरी लिँदोरहेछ ?


खासमा भारतका पूर्वप्रधानमन्त्री चन्द्रशेखरको अवसानपछि नेपालप्रति
सहानुभूति र मित्रताको सम्बन्ध राख्न चाहने भारतीय नेता छँदैछैन भने पनि
हुन्छ । चन्द्रशेखर पुस्ता भइन्जेल भारतीय नोकरशाहले जेजस्तो नीति बनाए
पनि महत्त्वपूर्ण राजनीतिक निर्णय राजनीतिक तहको संवादबाटै तय हुन्थ्यो ।
त्यतिबेलाको सम्बन्ध सामाजिक वास्तविकता र समानताको आधारमा मित्रवत्
तरकिाबाट निर्धारण हुन्थ्यो । तर, उनीपछिको नेपाल-भारतबीचको राजनीतिक
सम्बन्ध अत्यन्त प्रभावहीन भएको छ । नेपाली कांग्रेसका कुनै एकाध नेताको
आफ्ना समकक्षी भारतीयहरूसँग व्यक्तिगत सम्बन्ध होला तर तिनले 'साउथ
ब्लक'लाई कुनै असर पार्न सक्ने क्षमता राख्दैनन् । नेपालका वामपन्थीहरूको
भारतीय वामपन्थीहरूसँगको सम्बन्ध भनेको पार्टी अधिवेशनमा अतिथि बन्नु र
बनाउनुमा सीमित छ । माओवादीहरूसँग सम्बन्ध भएको भनिएका सीताराम येचुरी,
शरद यादवहरू वामपन्थीभन्दा पनि पुँजीवादीहरूसँग बढी नजिक रहेको मानिन्छ,
भारतमा । र, फेर ित्यहाँको वर्तमान सत्ताराजनीतिमा उनीहरूको कुनै खास
महत्त्वपूर्ण भूमिका पनि छैन । मधेसवादी दलका नेताहरूको स्िथति त झनै
बिजोग छ । भारतीय नेताले चिन्नु त परको कुरा हो, नोकरशाहले पनि मधेसी
नेताहरूलाई अमरेश सिंहभन्दा माथिको हैसियतको कसैलाई ठान्दैन । भारतमा
अहिले सर्वाधिक प्रभावशाली पार्टी कांग्रेस आई र त्यसका सर्वशक्तिशाली
नेता सोनिया एवं राहुल गान्धीसँग कुनै पनि नेपाली नेतृत्वको सीधा सम्पर्क
रहेको छैन ।


यी सब कारण अहिलेको नेपाल-भारत सम्बन्ध पूर्णरूपेण कर्मचारीतन्त्रको
इच्छामा निर्भर रहेको छ, जो राजनीतिकभन्दा गैरराजनीतिक पक्षहरूलाई ज्यादा
महत्त्वपूर्ण ठान्दो रहेछ । नोकरशाहले आफ्नो स्वभाव अनुरूप कमजोरलाई हेप्न
खोज्नु कुनै नौलो कुरा होइन । पछिल्ला केही वर्षको भारतीय नोकरशाहको
व्यवहार वास्तवमा त्यस्तै देखिएको छ । नेहरु र बीपी, चन्द्रशेखर र
गिरजिाप्रसाद कोइरालाको कालमा भारत र नेपालबीचको जुन सम्बन्ध थियो, त्यो
अहिले रहेन ।


अबको दुई देशबीचको सम्बन्ध भनेको २१औँ शताब्दीको नेपाल, जो नयाँ नेपाल
बन्न खोज्दैछ र राहुल गान्धीको भारत, जसलाई भारतीयहरू स्वयं भारत होइन,
'इन्डिया' भन्न रुचाउँछन्, बीचको हुन खोज्दैछ । निश्चित रूपमा यस अवधिमा
प्रत्यक्ष/अप्रत्यक्ष रूपमा भारतले 'इन्डिया' बन्नका लागि धेरै पक्षमा
अभूतपूर्व फड्को मारेको छ । तर, नेपाली समाज पनि स्िथर भएर बसेको छैन ।
परविर्तनको गति मधुरो भए पनि प्रभाव त आखिर परेकै छ । नेपालमा यस अवधिमा
'क्रिटिकल मास'को संख्या बढेको छ, जसले हरेक सम्बन्धलाई पुनः परभिाषित
गर्न/गराउन खोज्नु र दुई देशबीचको सम्बन्धमा आफ्नो स्वाभिमान र
प्रतिष्ठालाई कायम राख्न खोज्नु कुनै पनि हिसाबले नाजायज मान्न सकिँदैन ।
नेपाली समाजको यो धरातलीय यथार्थलाई बुझेर नै होला, सर्वथा नौलो तरकिाको
आन्दोलन हाँकेर यहाँसम्म पुगेका नेकपा माओवादी र त्यसका नेता प्रचण्डका
पछिल्ला अभिव्यक्तिलाई त्यसैको सेरोफेरोमा हेरनिुपर्छ ।


तर, फेर िहामीले केचाहिँ भुल्नु हुँदैन भने नेपालमा वामपन्थी आन्दोलनको
सुरुवात नै भारतको -चाहिने/नचाहिने) विरोधबाट भएको छ । अलिक बढी जनसमर्थन
पाएपछि हाम्रा वामपन्थीहरूलाई चढ्ने गरेको सत्ताको मातमा भारतको कुनै पनि
प्रकारको अवरोध देख्नेबित्तिकै उनीहरूलाई नेपाली सीमाको भूतले सताउन
थाल्छ । र, भारतले सीमा मिचेको सम्झना आउन थाल्छ । अनि, कहिले नेपाली
राष्ट्रियताको खोजी खुर्दलौटनमा हुन्छ त कहिले कालापानीमा र त्यो खोजी
गर्ने व्यक्ति कुनै बेला वामदेव गौतम हुन्छन्, त कुनै बेला प्रचण्ड ।
त्यसैले प्रचण्डको वर्तमानको स्वाधीनताको आन्दोलन विगतको वामदेवको
राष्ट्रियताको आन्दोलनजस्तो नहोस्, अहिलेलाई यति नै शुभकामना !

source: http://www.ekantipur.com/nepal/news/news-detail.php?news_id=685


 
Posted on 01-21-10 1:36 PM     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 

I was browsing through the Times of India , Hindi edition , following pieces of news caught my eyes, After 63 years of independence and federalism they are facing such problem in a highly educated state. Looks like education, Development and federalism itself is not enough to get rid of racial feelings, Somehow I feel it is a psychological status, its a feeling inside a brain which never goes. If it is like that Nepal will be facing many problems in future if we dont act smart.


News #1

MUMBAI: The Congress-NCP government in
Maharashtra has decided to give new taxi licenses to only those who are well
versed in Marathi and have resided in the state for at least 15 years.




The new taxi rules have given a new dimension to migrant politics in
the state since new migrants can not get taxi permits now. The government,
however, clarified that taxi drivers who already have permits and who hold a
valid licence, will not be affected by the decision.



A decision to
frame the new rules was taken a meeting of the state cabinet presided by Chief
Minister Ashok Chavan.



"It has been decided that henceforth licences
will be issued to only those taxi drivers who have been a resident of the state
for at least 15 years and can read and write Marathi," an official from the
Chief Minister's office said.



The Bombay Taximen's association, the oldest in the city, quickly condemned the decision with its secretary A L Quadros saying it was unacceptable and politically motivated.

A sizable section of over 2 lakh taxi drivers in Mumbai consists of migrants from
Uttar Pradesh, Bihar and Uttarakhand. About 4,000 new taxi permits are given
each year.

"There is an attempt to make it (taxi services) an organized sector. The drivers should know Marathi, read Marathi and write Marathi. Such is the proposal of the government," Chavan told reporters.

MNS chief Raj Thackeray had been in the forefront of an anti-migrant campaign in the state last year and had come in for severe criticism from several political parties.


Retraction

Jan 20, MUMBAI: Under fire for his government's decision to give licenses only to those taxi drivers who know Marathi, Maharashtra chief minister Ashok Chavan on Thursday backtracked, saying cab drivers should know any local language including Hindi and Gujarati.

Reaction to retraction

22 Jan,
मुंबई

हिंदी और गुजराती सहित किसी भी स्थानीय भाषा को जानने वाले लोगों को टैक्सी परमिट देने के महाराष्ट्र के मुख्यमंत्री अशोक चव्हाण

के आज के बयान
के बाद शिवसेना और मनसे ने तीखी प्रतिक्रिया दी है। इससे पहले बुधवार को महाराष्ट्र कैबिनेट ने फैसला किया था कि मुंबई में टैक्सी का परिमट उसी को दिया जाएगा जो
मराठी जानता हो और राज्य में कम से कम 15 साल से रह रहा हो। एमएनएस सुप्रीमो राज ठाकरे ने चव्हाण की
टिप्पणी पर कहा कि सीएम को अपने रुख पर अटल रहना
चाहिए। राज ने कहा कि टैक्सी का नया परमिट मराठी युवाओं को नहीं मिला तो मुंबई की सड़कों पर एक भी टैक्सी
नहीं चलने देंगे। राज ने चव्हाण के बयान पर सवाल उठाते हुए कहा कि कि वह कैबिनेट के सामूहिक
फैसले को अकेले कैसे बदल सकते हैं। उन्होंने कहा कि सीएम कैबिनेट के फैसले को लागू करने में
सक्षम नहीं हैं। उधर, शिवसेना ने मुख्यमंत्री के अपने बयान से पलटी खाने की निंदा करते हुए कहा कि
उन्होंने महाराष्ट्र और मुख्यमंत्री के पद का महत्व कम किया है। पार्टी नेता संजय राउत ने कहा कि बयान पलटना मराठियों का अपमान है।





Last edited: 21-Jan-10 01:43 PM

 
Posted on 01-21-10 2:37 PM     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 

Dude.. you are doing a great job.


But I can clearly see that u will not get much number of response.
You are trying to have some intellectual debate and that's the reason you will get a less number of response. if it had been some mud slinging competition, you can easily get see  a lot of interaction.

I also tried to do some good debate with one of the federalism supporter in sajha user "chana_tarkari", he never gave his view. He always copy and paste federalism news, event and some posting from news paper. But when I asked him some question he never replied in that thread. 

What I want was to discuss these topics in healthy manner, so that we can have good view on these complicated issue. Based upon these experience what I have found is that they support federalism, but they are not able to give their view and address the problem it can bring.

It is like "Hell yeah I support federalism and it we will be best for my community and country" and their logical reason behind that was "coz I think so and thats the only reason they had". And people with similar mentality were supporting leaders back home. 

I believe it is high time, we should start healthy discussion before it is too late

 
Posted on 01-21-10 8:50 PM     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 

Thanks Obama and khoikkhoik

Yes no one wants to participate, but it is ok. Federalism is not bad but ppl who are dying after federailsm dont know that system itself doesn't do any god unless it is sterreed to right dirrection. If system itself was good enough we had multiparty system since 2046 it lead to another revolution. Similarly federalism if not handled properly will lead to another revolution and in the end may be disintegration of the country.Whether you drive BMW or Kia if you dont follow the dirrection there will be an accident. If we don't handle it properly federalism it will not be a escape but begenning of another problem and we don't know where will it lead the country.



 
Posted on 01-23-10 8:37 AM     Reply [Subscribe]
Login in to Rate this Post:     0       ?    
 

joke time hehe


 


A sardar for an exam had studied only one essay 'FRIEND', but in the
exam the essay which came was 'FATHER' .
He replaced friend with father in the essay and it read:

I AM A VERY FATHERLY PERSON, I HAVE LOTS OF FATHERS,
SOME OF MY FATHERS ARE MALE AND SOME ARE FEMALE..
MY TRUE FATHER IS MY NEIGHBOR.


 


Please Log in! to be able to reply! If you don't have a login, please register here.

YOU CAN ALSO



IN ORDER TO POST!




Within last 7 days
Recommended Popular Threads Controvertial Threads
TPS Re-registration case still pending ..
ढ्याउ गर्दा दसैँको खसी गनाउच
अमेरिकामा बस्ने प्राय जस्तो नेपालीहरु सबै मध्यम बर्गीय अथवा माथि (higher than middle class)
जाडो, बा र म……
NOTE: The opinions here represent the opinions of the individual posters, and not of Sajha.com. It is not possible for sajha.com to monitor all the postings, since sajha.com merely seeks to provide a cyber location for discussing ideas and concerns related to Nepal and the Nepalis. Please send an email to admin@sajha.com using a valid email address if you want any posting to be considered for deletion. Your request will be handled on a one to one basis. Sajha.com is a service please don't abuse it. - Thanks.

Sajha.com Privacy Policy

Like us in Facebook!

↑ Back to Top
free counters